عیوب و ایرادات ظاهری دستگاه شامل گارانتی نخواهد بود.
از پذیرش متخصصان، در غیر از زمان هماهنگ شده در محل، خودداری کنید.
از مراجعه مجدد متخصص بعد از انجام خدمت به هر بهانهای، خودداری کنید.
تحویل گرفتن دستگاه از مامور حمل، به منزله سلامت فیزیکی دستگاه است.
خدمات و تعمیرات دستگاه، از تاریخ فاکتور به مدت یک ماه شامل گارانتی است.
هزینه بر اساس تعرفه بوده و متخصص حق دریافت هزینه اضافی از مشتریان را ندارد.
برای بهبود ارائه سرویسها، با متخصصان پشتیبانی جت تعمیر ، که وضعیت خدمت را با شما چک میکنند، همکاری کنید.
زمانی که درخواست شما (مشتری) توسط کارشناس پذیرش میشود؛ اطلاعات کارشناس از قبیل نام، نام خانوادگی و شماره همراه او برایتان پیامک میشود. حتما زمان حضور کارشناس در محل مورد نظر، کارت شناسایی وی را بررسی کنید.
0 , 0
نظرات :
نظرتان را بگذارید :
با تشکر از نظر شما! نظر شما به زودی توسط کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد.